vineri, februarie 09, 2007

Muzica...

Muzica... poate fi considerata una din cele mai bune prietene ale noastre...Ea nu ne paraseste niciodata,nu ne pune intrebari... pur si simplu este alaturi de noi... atunci cand suntem fericiti,dar si atunci cand suntem tristi.
Cat de usor putem plange pe o melodie atunci cand am suferit una din cele mai mari deceptii..sau atunci cand credem ca nimic pe lumea asta nu merita...dar tot asa de usor putem sa ne bucuram,sa radem atunci cand sarbatorim ceva...sau doar pentru simplul fapt ca suntem alaturi de cei dragi... Si doar muzica ne ofera aceste posibilitati...
Exista oare o persoana care nu asculta muzica?Eu sunt convinsa ca nu... pentru ca ea se afla in sufletul nostru..in gandurile noastre cele mai profunde.... chiar si in trupul nostru.Totul are un ritm....viata noastra...iubirea noastra..totul...!
Oamenii au gusturi diferite...si din fericire putem alege... sunt foarte multe genuri de muzica.Astfel noi ascultam muzica in functie de starea d spirit,in functie de preferinte ,dar si de personalitate...
Mie imi place in general muzica...si nu stiu cum ar fi o zi fara ea...lipsita de culoare si de acea magie care este creata atunci cand o asculti.
Sa nu uitam ca totodata muzica poate face dintr-un suflet trist,zbuciumat si singur o adevarata catedrala..

4 comentarii:

Oana spunea...

mie imi place...chiar dak u nu esti prea inkntata de ea....ai reflektat mult adevar in ceea ce ai spus.....muzica face parte din noi....de ex mie imi prinde bine o mel trista atunci cand simt k toata viata mea se destrama....nush ce m-as face fara muzik...si cum am spus si eu in compunere..."nu e frumos ce e frumos,e frumos ce-mi place mie"(L Blaga):D

afovidius spunea...

Dar efectele muzici sunt intotdeauna pozitive??? Stiu ca muzica-i frumoasa dar cateodata e periculoasa!!!

rhadoo spunea...

fain site-ul! si mie mi se pare ca aveti si ceva talent!;) Bv MAry, tine-o tot asa!...."suna bine" cuvintele voastre...din suflet...

Mariana spunea...

Ai dreptate,nu mereu efectele muzicii sunt pozitive,daca amesteci muzica cu alcoolul ,cu drogurile are efecte negative...totul depinde de ce intelegi tu prin muzica...eu o privesc ca o parte din mine..