vineri, februarie 09, 2007

muzica ce-mi place

Fiecare are un stil al sau si o muzica ce-i caracterizeaza felul de a fi si starea in care se afla.
Mi-a fost greu sa incep sa scriu despre muzica pentru ca ascult foarte multa si mi s-ar parea foarte trista viata daca n-am avea-o. Care-mi place? Pai nici nu mai stiu, multe imi plac, stiluri diferite...

Am sa incep cu ce am ascultat cel mai recent...Tudor Gheorghe, albumul Toamna; Leonard Cohen, tot ce-am putut gasi dar cred ca melodia preferata va ramane Ain't no cure for love (simpatica, pe ici pe colo si adevarata), coloana sonora de la Gladiatorul (mi-a placut foarte mult filmul, extraordinar!), coloana sonora de la filmul The Phantom of the Opera (cel din 2004), The Cranberries de la care imi place aproape tot si nu m-as putea decide la vreo melodie. Ca si stare sufleteasca mi s-a parut cea mai potrivita "Loud and clear".

Ce-mi mai place? hmmm Ma declar fan forever al muzicii populare din Moldova (batute, sarbe, tzurai...) si al muzicii psaltice in adevaratul sens al cuvantului.
Am descoperit si melodii de jazz care-mi plac si muzica irlandeza si muzica greceasca, sarbeasca, braziliana...

Sa dezvolt vreun stil de muzica nu cred ca as putea, poate doar cea psaltica pentru ca am studiat-o toata vara trecuta (prietenii stiu de ce :D). Accept aproape orice stil mai putin muzica de relaxare deoarece se apropie foarte mult de New Age si are implicatii spiritual-duhovnicesti care nu-mi plac.

Tema fiind foarte larga am ales sa scriu doar de ce mi-i mai aproape fara sa nuantez un stil aparte. Oare ce stil e muzica ce se asculta la fitness? Si aia imi place mult... si sunt deschisa la nou.

Ecaterina

Un comentariu:

Oana spunea...

Imi place ce asculti...si eu ascult Tudor Gheorghe...mai ales cand vreau sa ma linistesk...imi place muzica psaltica...si jazz-ul....
Desi e foarte greu sa cuprinzi muzica intr-un eseu, ai reusit sa accentuezi ideile de baza...si ai dreptate: fiecare are un stil anume....ce-l caracterizeaza(mai mult sau mai putin)