marți, iunie 26, 2007

complexele...

Complexele ne influenteaza modul de manifestare in societate si nu mai suntem noi. Iata de pilda eu cant foarte rar cand sunt cu ceilalti pentru ca nu sunt multumita de cum suna, de cum iese... am incercat sa modific ceva, m-am inregistrat... am tot cautat cumva sa fac sa iasa mai bine dar nu a fost sa fie. Intr-o oarecare masura sunt limitata de acest fapt... pentru ca imi si place mult... :)

Aici e vorba si de talent... dar ar trebui sa avem puterea de a ne depasi complexele si sa nu le mai lasam sa ne controleze actiunile zilnice. Cel mai intalnit complex pe care l-am intalnit e cel de inferioritate. Ce ma intriga e ca cel care ii sesizeaza prezenta nu face ni mic in a-l combate. O solutie ar fi contra-ponderea cu ceva pozitiv si bun, nuantate si potentate calitatile. In esenta fiecare om este bun, daca am privi lucrurile din aceasta perspectiva si am aprecia mai mult oamenii e posibil sa nu mai intalnim acest complex asa de des. Suntem sensibili si contextuali si prea putini apreciati... oare este cineva care sa nu aiba nevoie de suportul celorlalti??? "Nu este bine ca omul sa fie singur"

Alte complexe intalnite mai des sunt cele de aspect, de cum aratam, de nas, de picioare de... fiecare si le stie pe ale lui... si acum ma grabesc ca trebuie sa ajug la o operatie estetica :D

Cu drag si prietenie,
Ecaterina

Un comentariu:

Oana spunea...

te grabesti sa ajungi la operatie estetica:))....asta imi aduce aminte de ada milea...(ma pun sa askult)....si acum ma pun s skriu si eu compunerea k nu prea am fost aks pana acum...:(