miercuri, martie 07, 2007

Primavara...

Firav,gingas si cu o puritate de nedescris si-a facut aparitia un ghiocel...Cea dintai raza de soare ,ce parea de aur il facea sa tremure de fericirea provocata de o asemenea atingere.
Un ciripit strain si vesel,o cantare noua deasupra plapandului ghiocel a schimbat complet peiasjul melancolic lasat de iarna...Iata,sunt primele semne... primii vestitori...primavara a sosit!Cata fericire!Atmosfera e schimbata...copiii parca s-au "dezghetat" ...veseli, alearga ,zburda...nimic nu-i mai poate opri...de parca toata lumea e a lor.Campiile sunt verzi.. si sunt dezmierdate de razele soarelui...iar padurea a intinerit.
Primavara trezeste in mine mereu sentimente,senzatii noi.Oare cum as putea sa nu o iubesc?...cand viata mea a inceput precum a unui ghiocel...la inceputul primaverii...
Imi amintesc ca de mica imi placea sa scriu poezii... Intr-o poezie am scris despre primavara pe care am numit-o "zana buna plimbareta".Acum stau si ma gandesc de ce? Chiar era o zana pentru mine...o personificam?Nu stiu cati copii mai privesc primavara ca o zana,dar eu stiu ca pentru mine ea a insemnat mereu foarte mult..
Mie imi place libertatea,sa simt ca traiesc... iar cine mai in masura decat primavara imi trezeste toate aceste simturi?
Primavara simbolizeaza puritate,tinerete,viata si chiar si dragoste...
Merita sa apreciem toate aceste daruri pe care Dumnezeu ni le-a dat ..merita sa ne bucuram cand vedem toate cat de suberba e natura....primavara...

5 comentarii:

Oana spunea...

Sti ca dupa ce am citit compunerea ta imi doresk sa fie dimineatza?de ce?.....sa simt si eu primavara cu adevarat....Chiar o sa profit de ziua libera(fara scoala dar cu mult de invatat)de maine si o sa ies putzin afara....o sa adun primavara si pentru voi....
F frumoasa compunere Mariana....superba...!

Mariana spunea...

Iti multumesc...Si chiar ar fi f bn sa incepi sa cunosti primavara...sa-i simtzi toata frumusetzea....sa te lasi atinsa de razele soarelui care desi nu e f puternic... are un efect pozitiv asupra tuturor.....:)

afovidius spunea...

Ai zis ca e sentimentala si ai avut dreptate. imi place cand omul scrie ceea ce simte .....Bravo(ghiocelule) :)
afovidiu

Oana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ecaterina spunea...

Oare cum ar putea cineva sa n-o iubeasca??? pe primavara care aduce atata bucurie, trezire, frumusete, verde...