marți, martie 06, 2007

Fila de primavara

E o zi frumoasa de primavara.... Merg.... caut in minte fraze si cuvinte care sa se imbine armonios pentru tema ce o am de publicat [ ;) ]... Ce frumos e Iasul! Stanga si apoi la dreapta ma plimb pe strazile vechi ale orasului... ce bine ar fi daca as avea digitalul la mine...

Primavara imi da intotdeauna un nou avant, imi fac planuri si am atata energie ca ma mir si eu. Imi schimb hainele si ma pregatesc de "alergat" prin targ.... abia astept weekendul sa merg la marginile impadurite ale orasului si sa vad cum se trezeste natura departe de masini, de blocurile cenusii si de problemele din fiecare casa...

Vantul, care e inca destul de rece, mi se joaca dupa pofta sa prin par, imi descheie haina si imi aduce zambetul... Soarele se joaca printre crengile copacilor inca goale, forfota pe strada... ce multi oameni au iesit azi afara... Iata un grup, ce-or face acolo? Ma apropii si vad sireturile alb-rosii... imi aduc aminte ca maine e 1 martie, debut oficial al primaverii... Iaca! M-am luat cu primavara si-am uitat de primavara.

Se intuneca mai tarziu si serile nu mai sunt asa de reci...totusi e timpul sa ma duc acasa sa fac un ceai fierbinte si sa-mi iau ramas bun de la iarna.

Primavaratic,
Ecaterina

3 comentarii:

afovidius spunea...

Lasa cuvintele sa vina din suflet si ai sa vezi ca despre orice ai scrie rezultatu va fi acelasi...excelent!

Mariana spunea...

Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie...mergeam p strazile Resitzei si vedeam k totul s-a schimbat..oamenii voiosi..aglomeratzie...bucurie...:) ..e primavara... E f frum comp ta ..si s vd k ai scris-o din suflet..la fel k toate comp p care le-ai scris pana acum..:)

Oana spunea...

si mie mi s-a intamplat dar intr-un mod diferit....incercam sa invat la romana si pe geam se auzeau numai zumzete de copii si bucurie...soare,primavara si cer albastru....cine poate invatat la romana pe vremea asta?...mi-am luat bicicleta si am iesit si eu la o plimbare...doar e PRIMAVARA