joi, martie 29, 2007

Fidelitatea si iubirea

Imi e dor de el…ma simt coplesita…simt k nu am puterea sa continui…l-am iubit…simneatm k el…doar EL este centrul universului meu…
Se spune k este frumos sa iubesti...chiar asa este...a fost frumos sa iubesc...insa pana in momentul in care mi-am dat seama k nu sunt iubita...iubirea neimpartasita e precum desertul...iti pustieste sufletul...
Si totusi...de ce am iubit ?...am iubit fiindk am crezut k sunt iubita…si totusi,dak m-ar fi iubit nu m-ar fi inselat...da,sunt sigura k stiti cum e sa fiti inselat...cu totii am inselat si am fost inselati...ne-am inselat prietenii,iubitul,familia etc...dar atunci cand iubesti,vestea k esti inselat vine precum un fulger...iti omoara sentimentele...iti omoara inocenta...se zice k te intareste,dar de fapt iti zideste toate sentimentele pure in spatele unui perete aspru....
Iubirea se paote numi iubire adevarata doar atuni cand este insotita de fidelitate....da,FIDELITATE....un cuvant asa usor de rostit...dar in acelasi timp,fidelitatea este foarte greu de respectat...sa fi fidel presupune sa renunti la multe dintre obiceiurile tale...iti poti insela partenerul chiar si numai cu gandul...
Doar atunci cand iubesti cu adevarat esti capabil sa fi fidel...sa daruiesti si sa primesti...insa s pimsti doar de la pers iubita...
Fidelitatea este sentimentul kre nu ar trebui sa lipseasca niciodata in relatia dintre doi oameni kre se iubesc....Iubiti-va mult...by Mircea Radu J

A voastra prietena fidela,
Iasmina

2 comentarii:

Mariana spunea...

F frum compunerea... si asa e...iubirea adevarata este insotzita d fidelitate... altceva c pot sa mai zic...imi place sfarsitul.. :)) ..."Iubiti-va mult" :D ...Mishto!

Ecaterina spunea...

Eu nu as pune fidellitatea in relatie cu iubirea... De obicei, intre infidelitatea si adulter e pus semnul egal desi nu cred ca e cel mai potrivit.
Se intampla ca unul dintre partenerii sa "calce stramb" dar daca exista destula maturitate, intelegere, daca pe cei doi ii leaga cu adevarat un sentiment puternic vor reusi sa treaca peste asta, poate cu sentimentul increderii lezat dar nu este un sfarsit de lume.
Zicea si Oana in articolul ei ca "trupul freamata".. pt o frematare, o "tropaiala de hormoni" nu se merita sa strici o relatie care, cu siguranta, are o groaza de lucruri bune.