joi, octombrie 18, 2007

A fii visator...

Visurile sunt calea mea de a iesi din rutina... din aceasta realitate falsa si cruda....Si daca sunt o persoana visatoare ce conteaza?Sa visezi nu este pacat....iar visurile mele.. si ale noastre in general nu fac rau nimanui...Offff...dar cand ma gandesc ca tocmai visurile de cele mai multe ori ne demoralizeaza....pentru ca poate visam la ceva imposibil.. iar cand realizam asta e cumplit...apar frustrarile...neimplinirile si tristetea adanca din suflet.Stiu ca lumea nu este asemenea unui basm....stiu ca oamenii nu sunt acei eroi legendari...si stiu ca nici eu nu reprezint personajul principal dintr-o poveste...Dar.. totusi exist... sunt doar un personaj al acestei lumi create de Dumnezeu.Cu toate acestea... trebuie sa evidentiez si latura pozitiva a visurilor...Acestea ne ambitioneaza...ne arata o noua perspectiva a vietii...un viitor mai promitator,o lume mai buna.
In final... as vrea sa adaug un citat care mi-a placut foarte mult : "Visurile sunt tot atat de fara pret aici, ca si dincolo. Numai cei ce nu le au sunt multumiti, caci numai ei stiu sa stoarca placerile vietii. Se poate totusi sa fie vina mea amaraciunea care ma chinuieste. Niciun paradis nu e frumos ca acela pe care si-l zugraveste omul in sufletul sau. Raiul unuia poate sa fie iadul altuia. Fericirea e cladita de inchipuirea fiecaruia si fiecare si-o potriveste ca o haina. Poate eu sunt croitor prea neindemanatic.Si poate ca, din pricina aceasta, niciodata n-o sa-mi gasesc haina ravnita..." ("Ion"-Liviu Rebreanu)

3 comentarii:

Oana spunea...

"Offff...dar cand ma gandesc ca tocmai visurile de cele mai multe ori ne demoralizeaza....pentru ca poate visam la ceva imposibil.. iar cand realizam asta e cumplit...apar frustrarile...neimplinirile si tristetea adanca din suflet."
...da ai dreptate si in privinta asta.....si cineva spunea odata ca e bine sa nu-ti fixezi avanturi mari pentru ca vei sfarsi intr-o prabusire adanca.DAR eu am si o alta parere....daca iti fixezi visele pe o arie monotona....si nu au un grad de dificultate mai mare...si satisfactia va fi pe masura...ce se va intaimpla cu tine?... mie nu-mi prea place mediocritatea.....prefer sa traiesc sentimentele la intensitati maxime(acum sa nu crezi k ma arunc cu parasuta sa testez sentimentul....nu ma pasioneaza ;) )...dar imi place sa lupt ptr un vis....pentru k ador satisfactia implinirii lui....si nu ma demoralizez usor....(bine acum sa nu incerci sa ma testezi...k tu imi sti punktele slabe....:D )

andrei cavassi spunea...

interesant blogul tau..inceraca sa pui mai multe poze facute de tine care sa iti completeze posturile,ideiile etc..in rest keep up the good work!

andrei cavassi spunea...

uuu..iti place basketul;))))