joi, octombrie 18, 2007

ceva despre ceva...




Intotdeauna asteptam... asteptam sa ni se descopere un vis, o idee, sa primim o indrumare, un sfat... Asteptam sa intalnim omul care ne va intelege si accepta exact asa cum suntem si atunci asteptarea va lua sfarsit ;)

Cand trebuie luata o decizie importanta ma simt ca la rascruce de vieti si atunci "coboara in suflet de-ti aminteste/ al meu imi spune ca iubeste"

Visuri... visuri ascunse ca in papusile alea ruseseti... cine are rabdare sa avanseze boem si simplu spre esenta?? De fapt, visurile cele mai mari sunt tainice si frumoase... Nu ne despartim de ele, le ocrotim, le purtam de grija, le iubim....

putin, visator si incoerent pe alocuri.. cu drag,

3 comentarii:

Oana spunea...

"Intotdeauna asteptam... asteptam sa ni se descopere un vis, o idee, sa primim o indrumare, un sfat... Asteptam sa intalnim..."
Eu am invatat sa nu mai astept...am invatat sa imi caut visul....sau mai degraba sa il regasesc....e asa de complex sentimentul de regasire incat mi-as dori sa mi se iveasca zilnic un vechi vis ratacit...sa il iau in brate si sa il iubesc...Oare sunt sunt si eu vredinca de iubirea lui?
Am invatat sa caut idei si solutii...peste tot,in oameni,in sufletele altora,sau pur si simplu in ramasite ale artistilor disparuti....am invatat sa traiesc pe cont propriu....(dar nu tot timpul ceea ce inveti reusesti si sa aplici.....sa simti)....
Imi place compunerea.....mai ales ca a fost asa de mult asteptata de catre mine:D...m-am gandit la tine in timp ce o citeam....e prima compunere scrisa de tine de cand ne cunoastem dear friend.....>:D<

Mariana spunea...

Da... cunosc acest sentiment al asteptarii...Mereu astept mai mult de la viata...dar poate nu merit.. :| Asteptarea uneori e asa de lunga.. dar merita knd ne implinim VISURILE.
E f dragutza compunerea ta...din suflet.. :)

Anonim spunea...

cel mai frumos...s-a terminat brusc. Era atat de frumos ca ma abandonasem cu totul in lectura. Si GATA! m-am trezit brusc...si ce sete imi era, frumos ai scris, Iubito!