miercuri, iulie 18, 2007

ganduri...

Ne-am gandit ca in timpul vacantei/concediu sa posteze fiecare 2 teme/luna. Daca nu este posibil doua macar una! Cu cat mai des cu atat mai bine.

Ieri... ora 17.00... zapuseala, aer aproape irespirabil..... treceam prin parcul de langa blocul meu si privirea mi-a fost atrasa de o vacuta. Nimic deosebit in peisajul romanesc! Peste o jumatate de ora am trecut din nou prin parc... Vacuta, neinsotita, ragea si se clatina... Mi s-a facut o mila profunda... Un biet animalut infierbantat de caldura naucitoare, fara mancare (boschetii nu cred ca mananca nimeni) si, poate mai presus de toate, fara apa... O imagine deosebit de dureroasa! Ce seceta, ce vreme, ce stiri... Si e cu atat mai dureros ca nu putem face nimic acum. Poate doar mai multa grija de planeta si sa avem gandul la Doamne Doamne mai des si cu mai multa putere...

Ca sa nu fie chiar foarte sumbra postarea... Era odata un tigan care si-a luat un cal. I-a dat mancare cat i-a dat iar apoi a micsorat portiile pana nu i-a mai dat deloc. Dupa vreo 2-3 zile calul moare. Replica tiganului "Iaca tocmai acu' cand s-a obisnuit si calul fara mancare a murit!" :D

Niciun comentariu: