luni, decembrie 10, 2007

Cine nu iubeste muntele....


...nu va sti niciodata ce e mai frumos...:)
nu v-a sti nicicand ce e un vis implinit...si toate vor parea straine si fara rost....cine nu iubeste muntele nu va sti niciodata ce e dincolo de zare,nu va simti fiorul inaltimilor,nu va fi niciodata mai aproape de soare.
Noi toti ce muntele iubim veniti impreuna sa fim:)...
Cine nu iubeste muntele nu va simti niciodata freamatul brazillor ,nu va urca nicicand tainice carari,nu va fi niciodata claltor.
Cine nu iubeste muntele, nu va sti niciodata cu adevarat a iubi.....nu va sti nicicand ce e prietenia...nu va avea niciodata amintiri....
da...e absolut adevarat...o spun eu din proprie experineta
A vorbit Mariana despre Semenic mentionand date generale......as fi vrut sa va impartasesc sentimentele pe care le simt pe skyuri sau de ce nu pe snowboard dar nu voi reusi decat sa va conving sa le practicati.
Nimic nu se compara cu vantul ce se impotriveste alunecarii tale pa partie,cu sentimentul acela pe care il ai cand privesti de jos partia stiind ca tokmai ai parcurs-o, zapada ce ramane in urma ta, praful de zapada zburand .....nimic nu se compara cu muntele, acolo unde si iubirea si zambetul sunt diferite.
Nu prea stiu cum e muntele vara...nu prea stiu cum arata muntele fara zapada....
Filozofii spuneau ca iubirea iti mananca timp...dar si timpul iti poate manca iubirea....da....poate ca au dreptate....dar nimic nu se compara cu timpul acordat muntelui,zapezii......naturii.

..pentru mine a vorbi despre munte si despre iubirea mea mare pentru el e de prisos.

am ales sa atasez un link...sper ca dupa ce-l ascultati sa-mi impartasiti sentimentele...
http://www.trilulilu.ro/folkforever/dcfa883079804e
...va astept pe munte....Oana

6 comentarii:

Ecaterina spunea...

:) foarte faina compunerea, extraordinara. La inceput nu sunt versurile dintr-o melodie? Nu am vizualizat inca linkul dar voi incerca cat mai curand.

Ecaterina spunea...

nu pot accesa trilulilu, adica nu da melodia ci doar prima pagina :((

Oana spunea...

da.....sunt versuri din melodia "cine nu iubeste muntele"......
imi pare asa de rau k nu poti accesa pagina cu acel cantec......poate il mai gasesk eu si ti-l trimit.
mersi..:)

Mariana spunea...

"as fi vrut sa va impartasesc sentimentele pe care le simt pe skyuri sau de ce nu pe snowboard dar nu voi reusi decat sa va conving sa le practicati."
Pe mine m-ai convins... :D >recunosc k ink nu nush sa ma dau cu snowboard-ul si nici pe skyuri ... dar niciodata nu e prea tarziu sa invatz :D .
F frum compunerea... nu intzeleg de ce ai zis k nu e reusita? Cand scrii despre munti e imposibil sa nu-ti iese ceva frumos.

Oana spunea...

pentru ca e prima compunere facuta la minut;).....

mi21b spunea...

da... sunt versuri din cantecul " cine nu iubeste muntele " de David Costica..am un intreg album cu cantece de ale lui , FFFFFfrumoase ... cine doreste , si MERITA , mig21barbaru@yahoo.com !!